REGULAMENT DE DESFASURARE A CAMPANIEI „DESTINATIA ANULUI 2025 IN ROMANIA
Art. 1. Definitii
„Organizatori” inseamna: Asociatia Institutul pentru Orase Vizionare, infiintata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul social in Voluntari, Str. Erou Mircea Marinescu nr. 5, Camera 1, Judetul Ilfov, inregistrata in Registrul National sub nr 70/A/2022, avand cod de identificare fiscala (CIF) 45694727, avand cont bancar deschis la BCR cod IBAN RO60RNCB0072172275790001 reprezentata la semnarea acestui Contract prin Constantin Felix Tataru in calitate de Presedinte, denumita in continuare IOV si DESTINATIA ANULUI S.R.L. reprezentata legal prin Mihai-Constantin Barsan – Administrator, denumită în continuare The Engine Marketing.
„Concurs” sau „Campanie” inseamna competitia organizata in vederea descoperirii si promovarii unor destinatii turistice din Romania in cadrul site-ului www.DestinatiaAnului.ro si a paginilor social media asociate, prin emisiuni TV, radio, știri, campanii publicitare și alte mijloace multimedia. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica programul de desfasurare a Campaniei, la libera lor alegere.
„Participant” inseamna o Destinație turistică din România sau Republica Moldova.
"Destinatia", "Destinatia turistica" sau “atractia turistica” se refera la urmatoarele categorii: localitati (municipii, orase, comune, sate), regiuni cu o intindere mai mica de 3,000km patrati, atractii turistice (de exemplu, fara a se limita la: parcuri tematice, castele, muzee, complexuri hoteliere, sportive si de agreement, restaurante etc). Destinația poate fi reprezentată de o persoana juridica ce are intre obiective promovarea destinatiei respective (OMD - Organizaţii de Management al Destinaţiei, ADI - Asociaţii de Dezvoltare Intercomunitară, Fundații Comunitară, alte Asociații sau Fundații, Organizații patronale, Primării sau Consilii Județene sau Societăți private).
„Publicul votant” înseamnă persoana înscrisa in Campanie, respectiv persoana care se inscrie in campanie in scopul de a vota una dintre destinatiile sau atractiile participante si are o adresa de e-mail valida.
“Juriu” înseamnă persoane invitate de către Organizatori sa faca parte din Juriul Destinatia Anului 2025. Acesta va consta in specialiști, manageri, jurnaliști și lideri de opinie, selectați si comunicați de organizator pana la data de 12 noiembrie 2024.
"Juriul ASAR" este format din arhitecți desemnați de Asociația Societăților de Arhitectură din România, având obiectivul de a evalua destinațiile din punct de vedere al gustului arhitectural și al urbanismului.
“Parteneri strategici” înseamnă organizații care sprijină proiectul Destinația Anului si susțin desfășurarea sa in condiții optime, selectate de către organizator ca fiind de nivel “strategic”. Printre aceștia se numără: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismlui, Alianta pentru Turism, Uniunea Consiliilor Judetene din Romania, Asociația Societăților de Arhitectură din România, Antreprenorești.
„Regulament” inseamna toate si oricare dintre regulile Campaniei, in vigoare, in orice moment, pe parcursul desfasurarii acestuia.
Organizatorul poate sa procedeze oricand la modificarea prezentului Regulament si, implicit, la micsoarea sau prelungirea Perioadei Campaniei.
Art. 2. Publicarea Regulamentului
Acest regulament oficial este intocmit de Organizatori si va fi adus la cunostinta publicului, conform legislatiei aplicabile din Romania, fiind disponibil, gratuit pe site-ul www.DestinatiaAnului.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica modul de derulare a Concursului, dreptul de a intrerupe oricand desfasurarea Campaniei, precum si dreptul de a modifica si/sau de a schimba si/sau de a completa prezentul Regulament oficial, fara ca participantii sa aiba dreptul la despagubiri. Cu exceptia cazurilor in care in Regulament se prevede altfel, toate si oricare dintre modificarile Regulamentului vor intra in vigoare la publicarea pe site-ul www.DestinatiaAnului.ro.
Art. 3. Durata Campaniei
Campania se desfasoara in perioada 12 noiembrie 2024 – 30 septembrie 2025
Art. 4. Teritoriul de desfasurare a Campaniei
Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei. Pot participa si destinatii din alte tari, daca isi asuma o identitate romaneasca.
Art. 5. Descrierea Campaniei si mecanism de desfasurare
Participantii si Publicul Votant trebuie să citească Regulamentul de Campanie, in situatia in care opteaza pentru incriere la Campanie. Participantii pot sa se inscrie online, prin accesarea site-ului www.DestinatiaAnului.ro si prin completarea formularului de participare in vederea alegerii „Destinatiei anului 2025 in Romania”, sau pot pot fi nominalizați conform mecanismului de mai jos. Participanții si Publicul Votant, in scopul identificarii lor corecte si inscrierii valabile, vor comunica Organizatorului prin formularul de participare datele lor de identificare (respectiv numele lor complet si adresa de e-mail). Toate datele cu caracter personal comunicate Organizatorului, in conformitate cu prezentul Regulament, vor fi tratate cu deplina confidențialitate. MECANISM Campania se va desfasura in 4 etape, dupa cum urmeaza: I. ETAPA Nominalizari si Inscrieri (12 noiembrie – 5 decembrie 2024) Nominalizarile pot fi facute de catre: 1. Public - prin completarea formularului specific de pe www.destinatiaanului.ro Publicul votant va putea nominaliza cate o destinație in fiecare categorie din cadrul Competiției Destinația Anului 2025, cu exceptia categoriei „Cea mai buna promovare”. Membri Juriului Destinația Anului 2025 prin completarea sondajului trimis pe e-mail. Membri Juriului Destinația Anului 2025 vor putea nominaliza cate o destinație in fiecare dintre cele 7 categorii din cadrul Competiției Destinația Anului 2025.
Procesul de nominalizare se considera valid atunci cand propunerile au fost trimise către echipa Destinația Anului via e-mail. Organizatorii și Partenerii Strategici ai Destinatia Anului 2025 vor putea nominaliza:
• Organizatorii: cel mult 10 destinații în fiecare categorie
• Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului: cel mult 5 destinații în fiecare categorie
• Alianța Pentru Turism: cel mult 5 destinații în fiecare categorie.
• UNCJR: fiecare Consiliu Județean membru UNCJR poate nominaliza in competitie cel mult 3 destinații pentru fiecare județ. Cele 3 destinatii pot fi în orice categorie.
• Asociația Societăților de Arhitectură din România poate nominaliza cel mult 3 destinații în fiecare categorie.
• Antreprenorești poate nominaliza cel mult 5 destinații în categoria "Sate de Poveste".
Procesul de nominzalizare se considera valid atunci cand propunerile au fost trimise catre echipa Destinatia Anului via e-mail. Inscrierile (sau auto-nominalizările) pot fi facute de catre reprezentanți ai Destinațiilor prin completarea formularului specific de pe www.DestinatiaAnului.ro și plata unei taxe de înscriere.
• Formularul va include numele destinatiei, categoria la care participa, numele, numarul de telefon si emailul persoanei care a facut inscrierea si detalii aditionale, incluzând, fara a se limita la: fotografii ale Destinatiei, descrierea principalelor atractii și motivele pentru care Destinația merită să câștige categoria în care este înscrisă.
• In cazul in care exista mai multe Organizatii Locale care doresc sa reprezinte o DESTINATIE, acestea vor fi puse in contact pentru a decide un singur Participant. Daca nu se ia o decizie in plan local, Organizatorul va selecta o Organizatie Locala reprezentanta, avand prioritate OMD-urile si apoi autoritatile publice locale. Categorii premiate: fiecare Destinație poate fi nominalizată sau se poate înscrie intr-una dintre categoriile de mai jos.
- Orașe care inspiră – Orașe mari, cu notorietate mare la nivel național, care investesc în dezvoltare și promovare turistică. Sunt eligibile municipii.
- Stațiuni Balneo-Climaterice – Sunt eligibile stațiuni de interes local sau național care sunt deschise pe intreaga durata a anului.
- Tărâmuri fermecate - Zone geografice sau localități cu un bogat tezaur de natură, istorie și tradiție. Sunt eligibile localități sau regiuni întinse pe o suprafață de maximum 3000km2 (cca. jumătate dintr-un județ).
- Sate de poveste – localități mici cu profil turistic, care promovează zona prin experiențe autentic rurale. Sunt eligibile doar sate/comune.
- Distracție și aventură – Atracții ce oferă experiențe și distracții pentru copii, sportive, etc.
- Cultura si educatie – Muzee, castele, obiective arhitecturale, saline, peșteri sau alte monumente ale naturii amenajate.
- Cea mai bună Promovare. Sunt eligibile destinații din toate categoriile de mai sus, care au realizat acțiuni de promovare remarcabile, pentru care pot furniza un clip youtube de maximum 2 minute.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a reincadra un participant in alta categorie decat cea in care a fost nominalizat, dupa verificarea criteriilor de eligibilitate.
II. ETAPA CALIFICARE: DESTINATII CALIFICATE IN COMPETITIA DESTINATIA ANULUI 2025 (5-17 decembrie 2024)
Se vor considera CALIFICATE in competitia Destinatia Anului 2025, fără plata unei taxe de înscriere, destinatiile care indeplinesc cel putin unul dintre criteriile de mai jos: • Se afla in top 20% (dar nu mai mult de 20) Destinații nominalizate de Public în fiecare categorie.
• Au fost nominalizate de cel putin 3 Jurati din Juriul Destinația Anului 2025 sau de către Președintele Juriului.
• Au fost nominzalizate de catre Organizatori sau de catre unul dintre Partenerii Strategici ai Destinatia Anului 2025.
De asemenea, se vor considera CALIFICATE in competitia Destinatia Anului 2025, destinațiile care s-au înscris prin formularul special de pe site-ul www.DestinațiaAnului.ro, au plătit taxa de înscriere, iar Organizatorii au verificat completarea în întregime a formularului și existența unui Reprezentant persoana juridica ce are intre obiective promovarea destinatiei respective (OMD - Organizaţii de Management al Destinaţiei, ADI - Asociaţii de Dezvoltare Intercomunitară, Fundații Comunitară, alte Asociații sau Fundații, Organizații patronale, Primării sau Consilii Județene sau Societăți private).
III. ETAPA SELECTIE FINALISTE (18 decembrie 2024 – 25 ianuarie 2025)
Destinatiile calificate vor fi evaluate pe baza unui set de criterii obiective si măsurabile, fiecare destinatie primind un punctaj pentru fiecare criteriu. Pe baza punctajului primit de destinatii, se va genera un clasament pentru fiecare categorie.
Criterii
Criterii calificari | Orase care inspira | Taramuri fermecate | Sate de poveste | Statiuni de poveste | Educatie si cultura | Distractie si aventura | Punctaj |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Trend total înnoptări în Destinație: cifra cu care a crescut sau scăzut numărul de înnoptări în UAT-urile respective în perioada octombrie 2023 - septembrie 2024 față de precedentele 12 luni. | Da | Da | Da | Da* | Nu | Nu | 1-10 |
Procentul de turiști străini care au vizitat Destinația în perioada octombrie 2023 - septembrie 2024. | Da | Nu | Nu | Da* | Nu | Nu | 1-10 |
Implicarea comunității. Se consideră proporțională cu numărul nominalizărilor din partea publicului. • Pentru localități sau regiuni, numărul de nominalizări se raportează la populație • Pentru stațiuni, se raportează la numărul de locuri de cazare. |
Da | Da | Da | Da* | Da | Da | 1-10 |
Calitatea site-ului de prezentare: Se consideră media a 3 notări succesive realizate de ChatGpt versiunea 4o sau mai recent, folosind prompt-ul "Evaluează de la 1 la 5 website-ul destinației turistice ___, folosind criteriile: Conținut, Funcționalitate, Ușurință de folosire și având ca etalon site-ul visitnorway.com". | Da | Da | Da | Da | Da | Da | 1-5 |
Intensitatea prezenței social media: Număr de reacții adunat de ultimele 25 postări de pe pagini oficiale facebook, instagram, tik-tok ale Destinației. Se vor verifica postarile raportat la data de 12 noiembrie 2024. • Pentru localități sau regiuni, numărul de reacții se raportează la populație • Pentru stațiuni, numărul de reacții se raportează la numărul de locuri de cazare. |
Da | Da | Da | Da* | Da | Da | 1-5 |
Calitatea cazărilor din Destinație. Se consideră rating-ul mediu al cazărilor din localitatea respectivă, oferit de turiștii cazați prin Travelminit.ro din ultimii 3 ani. |
Da | Nu | Nu | Da | Nu | Nu | 1-5 |
Calitatea experienței oferite. Se consideră ratingul mediu al atracției (Google + Tripadvisor) din ultimii 3 ani. | Nu | Nu | Nu | Nu | Da | Da | 1-5 |
Intensitatea colaborării public-privat. Se consideră o scală: 5 = inițiatori: sunt membri fondatori ai unui parteneriat public-privat pentru dezvoltarea unei destinații (gen OMD, asociatie etc.) 4 = reprezentanți implicați direct: sunt membri unui parteneriat public-privat 3 = reprezentanți implicați indirect: sunt membri ai unei asociații care este parte dintr-un parteneriat public-privat 2 = reprezentanți neimplicați 1 = destinația nu are reprezentanți |
Da | Da | Da | Da | Da | Da | 1-5 |
*| Pentru stațiunile balneo-climaterice care sunt integrate administrativ într-o localitate mai mare, se ia în considerare întregul UAT.
Punctajul pentru fiecare criteriu se calculează astfel:
• Destinațiile din fiecare categorie se ordonează crescător în funcție de scorul indicatorului din criteriul respectiv. Dacă diferența de scor între două sau mai multe destinații este mai mică de 1%, scorul se consideră egal.
• Destinația cu scorul cel mai mare primește punctajul maxim pe acel indicator (5 sau 10 puncte).
• Destinația cu scorul cel mai mic primește un punct.
• Destinațiile aflate între acestea primesc un scor proporțional cu locul pe care se află. Este posibil ca două sau mai multe destinații să primească același punctaj pentru un criteriu.
• Excepție de la această regulă este criteriul colaborării public privat, pentru care punctajul 1-5 se calculează direct pe scala indicată în tabelul de mai sus.
Punctajul final se calculează prin adunarea punctajelor pentru toate criteriile.
Top 10 destinatii din fiecare categorie sunt selectate ca finaliste. În cazul în care două sau mai multe destinații se află pe ultimul loc, toate vor fi incluse în finală.
Pe lângă acestea, OMD Moldova derulează propriul proces de preselecție în urma căruia nominalizează câte o destinație finalistă pentru fiecare categorie. Acestea se adaugă finalistelor selectate prin mecanismul descris.
Pentru categoria "Cea mai bună promovare", selectarea finaliștilor se desfășoară prin decizia Comitet de Preselecție format din Președintele Juriului și câte un reprezentant al celor doi organizatori.
IV. ETAPA FINALĂ (1 – 25 martie 2025)
In perioada 25 ianuarie – 1 martie 2025 echipa organizatorica in colaborare cu reprezentanții destinațiilor finaliste va crea o pagina de evaluare pentru fiecare destinație finalista, pe pagina www.destinatiaanului.ro. Aceste pagini de promovare vor sta la baza voturilor primite de finaliști din partea Publicului si a Juriului.
IV A: Punctaj acordat de Publicul Votant pe www.DestinatiaAnului.ro (pondere 25%)
• Destinațiile Finaliste primesc Puncte Public in funcție de poziția ocupata in topul voturilor înregistrate pe site-ul www.DestinatiaAnului.ro, in perioada 1 – 25 martie. Ultimul loc primește 1 punct, penultimul 2 puncte etc. pana la primul loc.
• Publicul votează separat pentru fiecare categorie pe baza întrebării: "Luând în calcul tot ce știți sau ați auzit despre aceste destinații, care dintre ele s-a dezvoltat cel mai mult in ultimul an, meritând cel mai mult titlul „Destinația Anului 2025” la categoria ___?" Fiecare utilizator va vota o singură destinație, topul se face prin cumularea alegerilor utilizatorilor platformei.
IV B: Punctaj acordat de Cercetarea Destinatia Anului 2025 (pondere 30%)
• Cercetarea Destinatia Anului 2025 va avea loc in Martie 2025 si va desemna un top al destinatiilor desemnate la etapa 2 “Selectie finalisti”, pentru fiecare categorie. Ultimul loc primeste 1 punct, penultimul 2 puncte etc. pana la primul loc.
• Topul se stabilește pe baza răspunsului la întrebarea "Luând în calcul tot ce știți sau ați auzit despre aceste destinații, care dintre ele s-a dezvoltat cel mai mult in ultimul an, meritând cel mai mult titlul „Destinația Anului 2025” la categoria ___?" Fiecare respondent va face o singură alegere, topul se face prin cumularea alegerilor respondentilor.
IV C: Punctaj acordat de Juriu (pondere 30%)
• Fiecare Jurat va vota doar una dintre Finalistele din fiecare Categorie, pe baza paginilor de evaluare ale Destinațiilor, luând în calcul următoarele criterii:
o Viziunea de dezvoltare exprimată de Destinație
o Dezvoltarea generală și turistică, evidențiată în infrastructură și investiții
o Calitatea parteneriatelor public-privat, evidențiată de Destinație
• Scorul se calculează astfel:
IV D: Punctaj acordat de Juriul ASAR (pondere 15%)
• Juriul ASAR va acorda o notă de la 1 la 10 pentru aspectul arhitectural și urbanistic al fiecărei destinații înscrise, pe baza fotografiilor de pe pagina de evaluare a Destinației, considerând că acestea reprezintă cele mai importante și atractive elemente ale destinației din punct de vedere al designului / arhitecturii.
IV E: Punctajul total si stabilirea câștigătorilor:
• Punctajul se stabilește prin media ponderată a punctajelor acordate de Public Votant, Cercetarea Destinatia Anului, Juriu si Juriu ASAR.
• Destinatia cu cel mai mare punctaj total este declarata Destinatia Anului in Categoria respectiva.
• In caz de egalitate se vor desemna mai multe destinații câștigătoare ale Categoriei.
IV F: Pentru categoria Cea mai bună promovare:
• Destinația câștigătoare se stabilește doar prin votul Juriului. În caz de egalitate se vor desemna mai multe câștigătoare ale Categoriei.
• Fiecare Jurat va vota doar una dintre Finaliste, pe baza videoclipului publicat de aceasta.
• Scorul se calculează astfel:
IV F: Categorii BONUS:
Organizatorii își rezervă dreptul de a acorda premii în categorii Bonus, incluzând dar fără a se limita la:
• Marele Premiu Destinația Anului – Poate fi acordat de Presedintele Juriului uneia dintre destinațiile cu cel mai mare punctaj în categoriile Orașe care inspiră, Tărâmuri fermecate, Sate de poveste sau Stațiuni Balneo-climaterice.
• Destinația Anului din Republica Moldova – Poate fi acordat de Presedintele Juriului uneia dintre destinațiile cu cel mai mare punctaj în categoriile Orașe care inspiră, Tărâmuri fermecate, Sate de poveste sau Stațiuni Balneo-climaterice din Republica Moldova.
V. ANUNTAREA CASTIGATORILOR 8 aprilie 2025
• Toate premiile desemnate de Competitia Destinatia Anului 2025 vor fi anuntate public in cadrul Galei Destinatia Anului 2025, pe 8 aprilie 2025.
Art. 6. Distinctiile
NU se acorda premii materiale participantilor la alegerea Destinatiilor.
Se acorda doar distinctii simbolice:
Premii Categorii Principale:
- Destinatia Anului 2025 in Romania - Orașe care inspiră
- Destinatia Anului 2025 in Romania – Statiuni de poveste
- Destinatia Anului 2025 in Romania - Tărâmuri fermecate
- Destinatia Anului 2025 in Romania – Sate de poveste
- Destinatia Anului 2025 in Romania - Distracție și aventură
- Destinatia Anului 2025 in Romania – Educatie si cultura
- Destinatia Anului 2025 in Romania – Cea mai bună promovare
Premii BONUS
- Marele Premiu Destinatia Anului 2025 in Romania
- Destinatia Anului 2025 din Republica Moldova
Organizatorul isi rezerva dreptul sa acorde si alte distinctii participantilor.
Art. 7 Drepturile si Obligatiile Destinatiilor Premiate
7.1 Drepturi
Destinatiile castigatoare au dreptul sa afiseze distinctia castigata in cadrul competitiei Destinatia Anului.
Organizatorul se obliga se promovese destinatiile castigatoare in orice categorie pe site-ul www.DestinatiaAnului.ro, paginile social media asociate, comunicate de presa.
Organizatorul isi rezerva dreptul sa promoveze destinatiile premiate in mediul online pe canalele proprii si prin parteneriate speciale.
7.2 Obligatii
Destinatiile castigatoare se obliga sa afiseze distinctia castigata online si fizic timp de cel putin 12 luni (de exemplu, fara a se limita la: cover page Facebook, site-ul destinatiei, postari social media, bilboarduri la intrarea in destinatie, placute in locuri vizibile asociate cu destinatia etc).
Art. 8. Protectia datelor personale
Finalistii si Castigatorul, persoane juridice, prin participarea la aceasta Campanie, isi dau acordul implicit, in eventualitatea castigarii oricarei distinctii, ca vor participa la actiunile publicitare ale organizatorului: de promovare a acestei Campanii in orice modalitate, ulterioare sau simultane cu acordarea distinctiei, fara alte obligatii in sarcina organizatorului.
Participarea la Campania vizata de prezentul regulament implica acceptarea neconditionata, exclusiva si irevocabila a participantilor ca numele sa poata fi facut public in orice scop comercial, inclusiv publicitar de catre organizator si/sau subcontractanti ai acestuia fara nici un fel de pretentii din partea participantilor si castigatorilor.
Prin participarea la aceasta Campanie, fiecare persoana (denumita in continuare „Participantul” sau „Publicul Votant”) isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:
- colectarea si folosirea de catre Organizatori a datelor cu caracter personal mentionate la Art. 5 de mai sus in vederea participarii la Campanie si a acordarii distinctiilor de Finalist si/sau Castigator. Aceste date cu caracter personal vor fi folosite in vederea acordarii distinctiilor mentionate mai sus.
- stocarea datelor prevazute la Art. 5, pana la data de 31.12.2025 cat si folosirea lor in alte scopuri decat cele ce au fost anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.
- Organizatorii se obliga, de asemenea sa respecte prevederile privind protectia datelor personale colectate pe durata Campaniei, și anume Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor). Ca atare, Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea cu privire la datele personale ale participantilor si sa le utilizeze numai in scopurile stabilite prin Regulament si sa le transmita catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.
- Organizatorii aduc la cunostinta participantilor ca au dreptul sa refuze in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe le-au furnizat in legatura cu participarea la Campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct de catre Organizatori sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Inscrisii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.
- Participantii au – in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și a Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 – urmatoarele drepturi:
a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveti dreptul de a obtine o confirmare ca se prelucreaza sau nu datele dumneavoastra cu caracter personal, si, in caz afirmativ, aveti acces la tipul de date cu caracter personal si la conditiile prelucrarii lor, prin formularea unei cereri in acest sens catre operator;
b) Dreptul de a cere rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal: aveti posibilitatea sa solicitati, prin trimiterea unei cereri in acest sens catre operator, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte, suplimentarea datelor cu caracter personale in situatia in care acestea sunt incomplete sau stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal in situatiile in care
(i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor initial (si nu exista un nou scop legal pentru prelucrare),
(ii) baza legala a prelucrarii o reprezinta consimtamantul persoanei vizate, iar persoana vizata isi retrage consimtamantul, si nu exista niciun alt temei legal pentru prelucrare,
(iii) persoana vizata isi exercita dreptul la opozitie si operatorul nu are motive in favoarea continuarii prelucrarii care prevaleaza,
(iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal, (v) stergerea este necesara pentru respectarea legislatiei UE sau din Romania, sau (vi) datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale oferite catre copii (daca este cazul), pentru care consimtamantul este guvernat de reguli speciale;
c) Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii: aveti dreptul sa obtineti restrictionarea prelucrarii in situatiile in care:
(i) considerati ca se prelucreaza date cu caracter personal inexacte, pentru o perioada care ii permite operatorului sa verifice exectitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal;
(ii) prelucrarea este ilegala, dar nu doriti stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, solicitand doar restrictionarea utilizarii lor;
(iii) in situatia in care operatorul nu mai are nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal pentru prelucrarea lor in scopurile mentionate mai sus, dar dumneavoastra solicitati datele pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta sau
(iv) dumneavoastra v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca temeiurile legitime ale operatorului prevaleaza asupra drepturilor persoanei vizate;
d) Dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrare, cand prelucrarea este bazata pe consimtamantul dumneavoastra, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana la momentul retragerii consimtamantului;
e) Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, atunci cand prelucrarea este intemeiata pe un interes legitim si sa va opuneti in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct, inclusiv crearii de profiluri;
f) Dreptul de a nu fi obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa;
g) Dreptul la portabilitatea datelor, si anume dreptul de a primi datele dumneavoastra cu caracter personal, pe care le-ati furnizat operatorului intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si dreptul de a transmite aceste date catre un alt operator, in situatia in care prelucrarea se face in baza consimtamantului dumneavoastra sau executarea unui contract si este efectuata prin mijloace automate;
h) Dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.
- Organizatorii aduc la cunostinta participantilor ca, pentru exercitarea drepturilor mai sus mentionate, se pot adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, transmisa la punctul de lucru al Organizatorilor, avand urmatoarele date de contact: THE ENGINE MARKETING S.R.L., contact@destinatiaanuluil.ro
Art. 9. Capacitatea de exercitiu
In cazul in care unul sau mai multi castigatori ai distinctiilor este/ sunt persoane fara capacitate sau cu capacitate de exercitiu restransa, acesta/ acestia este/ sunt indreptatita/-i sa intre in posesia uneia dintre distinctiile acordate in Campanie cu asistarea reprezentantilor legali, acestia din urma avand obligatia de a semna o declaratie prin care Organizatorii sunt absolviti de orice raspundere decurgand din acordarea Distinctiei, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de Distinctia acordata.
Art. 10. Responsabilitate
Organizatorii nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra desfasurarii Campaniei.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la imposibilitatea Participantilor de a accesa site-ul www.destinatiaanului.ro.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii sau altii asemenea.
Art. 11. Litigii
In cazul unor litigii aparute intre Organizatori si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente in materie.
Art. 12. Observatii
Participantii la Campania care face obiectul prezentului regulament, se obliga sa respecte prezentul intocmai regulament oficial. In cazul nerespectarii prezentului regulament, distinctia castigata nu se va acorda. Organizatorii Campaniei isi rezerva dreptul de a interveni in orice fel, in orice moment in derularea Campaniei, urmand ca aceste modificari sa faca obiectul unui act aditional la regulament si sa fie publicate pe site-ul www.destinatiaanului.ro. Regulamentul de desfasurare a Campaniei va fi publicat pe www.destinatiaanului.ro si este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant.
Organizatorii nu sunt raspunzatori pentru felul in care participantii completeaza datele personale in comunicarile efectuate de catre acestia.
Pentru ducerea la buna indeplinire a obligatiilor Organizatorilor, acesta poate subcontracta servicii sau imputernici furnizori pentru derularea unor servicii sau formalitati.
Inscrierea la aceasta Campanie implica deopotriva, acordul Participantului privind toate regulile si conditiile Campaniei, asa cum au fost detaliate acestea in prezentul Regulament, cat si asumarea obligatiei de a le respecta, in mod irevocabil si neconditionat.