„Destinația Anului”, competiția destinațiilor turistice ale României, se apropie de intrarea în ultima etapă. Peste 1 milion de români au vizualizat pana în prezent paginile Destinația Anului. Dintre ei, peste 50000 au votat pana acum pe platforma www.destinatiaanului.ro pentru una din cele 6 destinații finaliste în timp ce Gianina Corondan și echipa Destinația Anului le-a vizitat pentru a realiza emisiuni de promovare pentru Prima TV.
Ne-am bucurat de fiecare moment în toate aceste destinații, am savurat priveliști, povești, aventuri și desigur multe bucate specifice locului. Peste tot am fost primiți cu ospitalitate și energie bună. Poate cel mai important: peste tot am găsit oameni de ispravă care cred în România și fac mai bună lumea în jurul lor. Dar pentru ca a mai rămas puțin peste o săptămână de vot a publicului, hai sa vedem cum este situația în clasament.
Până în prezent, lupta este strânsă la categoria City break unde Brașov, Iași și Târgoviște se află la mai puțin de 1000 de voturi distanță, cu un ușor avans pentru Târgoviște. Care va fi preferata publicului? Cetatea de Scaun a Valahiei cu zidurile vechi, centrul vechi boem și parcurile pline de verdeață? Orașul de sub Tâmpa, cu atmosfera de burg între munți sau Iașul vibrând de cultură și plin de viață?
Echipa TV Destinația Anului a avut parte de multe surprize plăcute și la categoria Localități Turistice: a descoperit Brezoi un loc superb în Parcul National Cozia care promite sa devina un Woodstock al României plin de muzică și bună dispoziție, a descoperit tradiții la fel de spectaculoase ca natura din jurul Dărmăneștiului, a avut parte de aventură și adrenalină la Toplița. Voturile din categorie în prezent arată un avans de 3000 de voturi pentru Toplița, urmata de Dărmănești și Brezoi. Oare va reuși Toplița să păstreze acest avantaj?
Votul continua pana pe 31 mai, orice rezultat este deschis!
Va urma apoi votul juriului în decursul lunii Iunie, contând pentru 1/3 din punctajul total. Destinațiile cu cel mai mare scor total, câștigătoarele etapei naționale, vor fi anunțate pe 25 Iulie (City Break) și 2 Iulie (Localități Turistice).
Toate cele 6 Destinații câștigătoare vor beneficia de emisiuni de promovare pe PrimaTV pe toată durata verii 2022 dar și de promovare în social media de limbă germana, în mass internațională și în mari târguri de turism din Europa. La final, câștigător va fi turismul românesc!
ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!
Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinațiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării atât pe plan intern, cat și internațional.
Destinația Anului este un proiect asociat Cred în România (www.credinromania.ro). Asociația „Cred în România” este demersul unui grup de tineri care au beneficiat de oportunități de studiu și muncă pe care le datorează, într-o mare măsură, României. O Românie care totuși crede prea puțin în ea însăși. Înconjurați de știri senzaționaliste și de opinii negative, tinerii au pornit într-un demers de a convinge că România merită, România crește și România poate.
Mulțumim sponsorilor și partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului!
Sponsorii ediției 2022:
Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro), leaderul categoriei mixurilor de bere a fost alături de destinațiile cool ale României încă de la prima ediție. Mixul răcoritor de bere și suc continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.
In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.
Povestea Boromir (www.boromir.ro) s-a născut din pasiune pentru gusturi alese, dar mai ales din respectul pentru tradiție. Străbătând mereu țara în lung și în lat ca să găsească inspirație pentru produse tradiționale dar și inovative, Boromir susține cu bucurie proiectul Destinația Anului.
Râureni (www.raureni.ro) este un brand cu drag de natură, drag de călătorii care s-a alăturat cu mult entuziasm competiției Destinația Anului, ca partener dulce în călătoriile menite să descopere frumusețea și aromele României.
FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante și multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.
Enterprise Rent-a-car România (www.enterprise.ro) este Partenerul de mobilitate Destinația Anului, susținând echipa de producție sa se deplaseze eficient și fără griji în toate cele 6 destinații și susținând întregul nostru concept.
BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susține proiectul Destinația Anului în calitate de specialist pentru vacanțe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut la noi aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.
Organizațiile partenere:
Ministerul Antreprenoriatului și Turismului îmbrățișează misiunea Destinația Anului de a susține comunitățile locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spațiul românesc prinț crearea unui flux constant de inspirație și a unui standard de excelență pentru turismul românesc.
Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere.
Institutul Orașelor Vizionare (IOV) crede în cultivarea sentimentului de apartenență și de implicare a cetățenilor unei localități printr-o abordare conștientă de construcție de brand bazată pe o identitate competitivă și o viziune ambițioasă. Viitorul este al orașelor cu branduri puternice!
Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro), Dana Gonț (www.danagont.ro), Eddie Tone (www.tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele/), Urlaub-in-Rumänien (https://www.facebook.com/UrlaubinRumaenien)