„Destinația Anului 2022” închide etapa nominalizărilor
21 655 de români au nominalizat destinațiile preferate în competiția vacanțelor în România pe www.destinatiaanului.ro. Urmează să aflăm care-i cea mai frumoasă destinație în fiecare din cele 3 mari provincii istorice.
A doua ediție a competiției Destinația Anului, prezentată de PrimaTV și susținută de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și de Alianța Pentru Turism, își alege destinațiile finaliste iar numărul nominalizărilor publicului este cel mai important factor.
In timp ce românii dau examenul omeniei și ospitalității, realitatea dură de lângă noi ne face sa apreciem mai mult ceea ce avem frumos chiar aici, în România. O spun atât cifrele de audiență online cat și numărul de nominalizări in sine, semnificativ mai mare decât cel din 2021 când ne bucuram de liniște și ne așteptam rândul la vaccin.
Mesajul nostru de optimism și frumos a ajuns la peste 400 de mii de utilizatori pe paginile de social media Destinația Anului, mai mult decât dublu fata de rezultatele etapei nominalizărilor de anul trecut. La acestea se adaugă milioanele de oameni la care mesajul a ajuns prin parteneri noștri media și prin efortul comunităților care s-au mobilizat să adune cât mai multe voturi.
Destinațiile din regiunea Transilvaniei (incluzând Banatul, Crișana și Maramureșul) au atras nu mai puțin de 54% din totalul de nominalizări, ceea ce confirmă încă odată puterea acestui brand. Destinațiile din sudul țării (Muntenia, Oltenia și Dobrogea) au primit 27% din total, iar cele din Moldova și Bucovina 18%.
Cei peste 21 de mii de români care au nominalizat destinația lor preferată pe www.destinatiaanului.ro au adus in atenția noastră peste 150 de locuri minunate. Dintre acestea, 22 au întrunit fiecare peste 100 de nominalizări. În ordine alfabetică:
Alba Iulia
Brașov
Brezoi
București
Buziaș
Cluj-Napoca
Cund
Dărmănești
Galați
Hunedoara
Iași
Oradea
Săvârșin
Sfântu Gheorghe – Delta Dunării
Sibiu
Sovata
Suceava
Târgoviște
Timișoara
Toplița
Valea Doftanei
Vama Buzăului
Felicităm comunitățile inimoase și organizatorii care aduc toate aceste destinații în prim-plan. Urmează etapa de verificare a eligibilității, in paralel cu deliberările juriului pe baza aplicațiilor înscrise de destinațiile care au adunat peste 100 de nominalizări. Numărul nominalizărilor va conta pentru 2/3 din scor, iar opinia juriului va conta pentru 1/3 din scor. Câștigătoarele fiecărei regiuni vor fi anunțate pe 27 Aprilie. Acestea vor beneficia de emisiuni de promovare PrimaTV prezentate de Gianina Corondan, iar dintre ele se va alege și Destinația Anului 2022 in Romania. In final, câștigător va fi turismul romanesc!
ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!
Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse in două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării.
Despre Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere. Alianța pentru Turism reprezintă un rezervor imens de competențe și expertiză, membrii componenți reprezentând toate sectoarele din turism (inclusiv asocieri public-private care îndeplinesc rolul de management al destinațiilor turistice începând cu anul 2005), pe care îl pun la dispoziția autorităților centrale și locale în consultările, dezbaterile și întâlnirile pe care le au cu acestea, în vederea accelerării dezvoltării turismului, creșterea calității serviciilor din turism, creșterea procentului pe care îl reprezintă direct și indirect turismul în PIB-ul României, micșorarea deficitului balanței comerciale din turism și profesionalizarea promovării României pe plan extern.
Mulțumim sponsorilor și partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului, ediția 2022:
Destinația Anului a fost de la prima ediție răcorită de Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro). Leaderul categoriei mixurilor de bere continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.
In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.
FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante și multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.
BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susține proiectul Destinația Anului în calitate de specialist pentru vacanțe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut la noi aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.
Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro), Dana Gonț (www.danagont.ro), Eddie Tone (www.tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele/)