FENOMENUL „DESTINAȚIA ANULUI” MOBILIZEAZĂ COMUNITĂȚILE LOCALE CU 5 ZILE ÎNAINTE DE ÎNCHIDEREA ETAPEI NOMINALIZĂRILOR

You are currently viewing FENOMENUL „DESTINAȚIA ANULUI” MOBILIZEAZĂ COMUNITĂȚILE LOCALE CU 5 ZILE ÎNAINTE DE ÎNCHIDEREA ETAPEI NOMINALIZĂRILOR

Cine va fi Destinația Anului in 2022?

Cu peste 10 mii de nominalizări pana in acest moment și 5 zile ramase pana la închiderea acestei etape, suspansul este ridicat! Competiția, prezentată de PrimaTV și susținută de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și de Alianța Pentru Turism, își alege destinațiile finaliste. Numărul nominalizărilor publicului este cel mai important factor.

Astfel că cele mai faine comunități locale din Romania se mobilizează pentru un loc pe podiumul Destinația Anului. Comunicate de presă, mobilizări ale grupurilor de facebook, apeluri de la bloggerii de turism, toate sunt puse la bătaie pentru ca destinația preferata sa obțină cel mai mare numar de nominalizări pe site-ul www.destinatiaanului.ro pana pe 10 Aprilie.

Pana în prezent, Transilvania este regiunea cu cele mai multe nominalizări la categoria „City Break”. Oradea, Sibiul, Hunedoara si Brașovul sunt printre fruntașe.

Oradea este orașul care a câștigat Premiul Juriului în ediția 2021. „Suntem onorați și bucuroși să fim nominalizați în rândul celor mai bune destinații turistice din România. Mulțumim tuturor pentru susținerea și aprecierea în această competiție! Prin această nominalizare suntem încrezători că Oradea se va bucura de și mai mulți turiști care să îi descopere bijuteriile arhitecturale și istorice. Vizitatorii vor găsi aici un oraș primitor, proaspăt și plin de viață. Vă așteptăm să vizitați Oradea și promitem că avem toate ingredientele pentru o experiență de neuitat în capitala Art Nouveau a României, o experiență demnă pentru a fi Destinația Anului 2022!” menționează Alina Toie, director general Visit Oradea.

De cealaltă parte a Carpaților, până în prezent se remarca Iași, Suceava, Târgoviște si Craiova – orașe recomandate de români pentru o vacanță plină și memorabilă! „Mulțumim celor care au votat Iașul ca fiind una dintre cele mai frumoase destinații din România. Acest lucru ne bucură, iar susținerea în număr atât de mare ne onorează și ne motivează să conturăm noi experiențe pentru iubitorii orașului nostru. Lansăm pe această cale invitația să descoperiți sau să redescoperiți Iașul, locul unde poți să călătorești într-un trecut plin de istorie și cultură, să oprești timpul în loc în cele mai minunate cafenele, restaurante și parcuri, sau să îți imaginezi și să creezi viitorul. Vă așteptăm la Iași, orasul care modelează timpul, și locul unde timpul se lasă modelat de tine!”, a spus Dora Morhan, manager Destination Iași.

La categoria „Localități turistice”, lupta este mai echilibrată dar nu mai puțin intensă. Am remarcat de exemplu Brezoi, orașul ai cărui reprezentanți promit „o vacanță în inima munților, pe Valea Lotrului, o experiență completă cu muzică bună și oameni frumoși adunați laolaltă într-un cadru natural feeric și o comunitate a valorilor împărtășite. Ce se poate face/vedea aici? Cam tot ce prespune turismul activ: drumeții montane, cicloturism montan, echitație, rafting, off-road, pescuit sportiv, tiroliană, tir cu arcul, practic orice activități ce presupun interacțiuni fizice, cooperare și spontaneitate şi se ȋncheie, la finalul orelor de efort fizic şi contemplare, cu șezătoare, povești și râsete în grup„.

Iubitorii Deltei se remarca și în acest an. Satul Sfântu Gheorghe, una din cele mai cunoscute destinații ale iubitorilor de natură și aventură adunând pana în prezent un mare număr de nominalizări. “Ma bucur mult sa vad ca romanii își (re)descoperă țara și că se implică în propunerea celei mai iubite destinații. Sfântu Gheorghe din Delta Dunării este unul dintre cele mai frumoase locuri din Romania, are natura spectaculoasa, păsări si plante, fluviu si mare, dar reprezintă și o comunitate de oameni care își iubesc tradițiile si vor ca satul lor sa fie cat mai cunoscut in tara” – a declarat Octavian Moldovan, Business Manager Green Village Resort.

Din partea opusă a tarii, Buziașul ne ridică o provocare interesantă: „De ce este Buziașul una din Destinațiile importante ale României? Pentru că este un loc în care împărații au lăsat daruri din iubire și în care apele termale au făcut din stațiunea balneoclimaterică un loc faimos în toată Europa! Este localitatea unde fanfarele se întreceau în măiestrie sub foișoarele cu izvoare de apă minerală, iar astăzi, veverițele au chiar un festival al lor! Buziașul este mărginit de dealuri acoperite de viță de vie, care dau vinuri noi și unice, și le poți descoperi ajungând aici cu trenul sau pe autostradă de oriunde din România. Toate acestea și multe încă altele fac din Buziaș cufărul plin de comori turistice și experiențe ce se așteaptă trăite de toți românii și nu numai!”

Dar topul se poate schimba în orice moment, mai ales ca au rămas 5 zile pana la încheierea perioadei de nominalizări. Totul depinde de faima destinațiilor, dar și de capacitatea de mobilizare a oamenilor locului.

Pașii de nominalizare sunt simpli: intri pe www.destinatiaanului.ro, introduci nominalizarea ta împreună cu numele și adresa de email în formular. Fiecare destinație finalista va fi vizitată de Gianina Corondan și echipa de filmare Destinația Anului care va realiza emisiuni de promovare TV și online. Dintre acestea se va desemna Destinația Anului 2022 prin votul publicului și al juriului.

Suntem mândri să ne realizam viziunea, aceea de a oferi un flux constant de inspirație pentru vacanțe legendare în Romania. Cu fiecare comoara turistică a acestei țări, descoperită românilor, suntem un pas mai aproape de a o realiza. La final, câștigător va fi turismul romanesc!

Iubești o Destinație din Romania? Ajută la promovarea ei: intra pe www.destinatiaanului.ro și nominalizeaz-o in competiția Destinația Anului. Mai multe detalii despre campanie in Regulamentul campaniei, pot fi accesate pe https://destinatiaanului.ro/

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse in două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării.

Despre Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere. Alianța pentru Turism reprezintă un rezervor imens de competențe și expertiză, membrii componenți reprezentând toate sectoarele din turism (inclusiv asocieri public-private care îndeplinesc rolul de management al destinațiilor turistice începând cu anul 2005), pe care îl pun la dispoziția autorităților centrale și locale în consultările, dezbaterile și întâlnirile pe care le au cu acestea, în vederea accelerării dezvoltării turismului, creșterea calității serviciilor din turism, creșterea procentului pe care îl reprezintă direct și indirect turismul în PIB-ul României, micșorarea deficitului balanței comerciale din turism și profesionalizarea promovării României pe plan extern.

Mulțumim sponsorilor și partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului, ediția 2022:

Destinația Anului a fost de la prima ediție răcorită de Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro). Leaderul categoriei mixurilor de bere continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.

FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante și multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.

BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susține proiectul Destinația Anului în calitate de specialist pentru vacanțe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus și de văzut la noi aici. O vacanță în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro), Dana Gonț (www.danagont.ro), Eddie Tone (www.tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele/)

guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
View all comments