Destinația Anului®, cel mai important proiect de promovare a României, dă startul etapei de nominalizări, care se va desfășura până la jumătatea lunii martie

  • Post comments:0 Comments
You are currently viewing Destinația Anului®, cel mai important proiect de promovare a României, dă startul etapei de nominalizări, care se va desfășura până la jumătatea lunii martie

Peste 500.000 de voturi sunt așteptate în cadrul competiției din 2024, față de 300.000 de voturi anul trecut. Competiția se desfășoară în trei etape – în prima sunt făcute nominalizările, urmează apoi perioada de votare, iar în a treia etapă are loc jurizarea, în urma căreia vor fi desemnate destinațiile câștigătoare în cadrul Galei Destinația Anului.

Cum poate fi făcută o nominalizare? Managerii de destinație sau antreprenorii din turism sunt invitați să intre în cursa pentru premiile acordate în acest an – completând formularul de înscriere de pe www.destinatiaanului.ro.

„Dedicată în primul rând românilor care iubesc să descopere România, Destinația Anului® are misiunea să contribuie la afirmarea destinațiilor noastre ca branduri turistice puternice. Destinația Anului® folosește cea mai amplă platformă media integrată (TV, digital și social media) pentru a aduce în atenția românilor destinațiile cele mai spectaculoase din Romania.

Este o competiție cu miză dar și un flux constant de inspirație având ca miez perspectiva turistului. De pildă, la ediția de anul trecut au fost înregistrate 300.000 de voturi ale românilor și au fost generate peste 30 milioane impresii online. În plus, competiția a primit recunoașterea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și a Alianței Pentru Turism ca vehicul major de promovare a excelenței în turismul intern”, declară Mihai Bârsan, inițiatorul competiției Destinația Anului.

Competiția Destinația Anului este importantă deopotrivă din perspectiva câștigătorilor, care astfel pot atrage mai mulți turiști, pentru români care pot descoperi sau redescoperi veritabile comori naționale, dar și ca fenomen, pentru că generează implicare din partea comunităților.

„Succesul celor trei ediții precedente ne motivează pentru noi ambiții în 2024, astfel încât Destinațiile României să primească și mai multă vizibilitate”, afirmă Mihai Bârsan.

METRO, partener al competiției Destinația Anului®, extinde oportunitățile antreprenorilor din industria turismului! Într-o colaborare remarcabilă, METRO oferă clienților săi antreprenori o șansă unică de a se înscrie gratuit la competiția Destinația Anului®, sprijinindu-i astfel în promovarea și recunoașterea afacerilor lor. “Parteneriatul nostru cu Destinația Anului® este o extensie naturală a angajamentului METRO de a susține antreprenorii și industria HoReCa din România. În spiritul recent lansatei campanii ‘Vis de Antreprenor’, această colaborare subliniază dorința noastră de a sprijini și aduce în prim plan antreprenorii care modelează peisajul turistic românesc, contribuind la creșterea și diversificarea ofertei turistice, aducând astfel valoare atât comunităților locale, cât și întregii țări. Este esențial să recunoaștem și să promovăm acele locuri și experiențe unice care fac din România o destinație turistică de top.”, a declarat Andreea Beekman, Head of Marketing, METRO România.

Despre Destinația Anului®

Este o competiție de interes național organizată în parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, Alianța Pentru Turism, Institutul Orașelor Vizionare (IOV), Asociația Cred în România, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), RoBoost Antreprenorești, Re-Patriot, Urlaub in Rumänien, Academia de Studii Economice București și Asociația de Ecoturism din România (AER).

La ediția competiției de anul trecut, câștigătorii au fost: Municipiul Brașov (categoria Orașe care inspiră), Ținutul Mănăstirilor Bucovina (categoria Tărâmuri cu istorie și Tradiție), Țara Hațegului (categoria Comori Naturale), Mamaia (categoria Stațiuni turistice), Palatul Culturii Iași (categoria Atracții Cultural-Educative), Dino Parc Râșnov (categoria Parcuri de Distracție și Aventură), Green Village Sfântu Gheorghe (categoria Resort), Hotel Pleiada Iași (categoria Boutique), Valea Verde Retreat (categoria Experiențe Gastronomice).

Sponsori: METRO, Fuze Tea, BCR, Enterprise Rent-a-Car – Partener Mobilitate

Parteneri media: Profit.ro, News.ro, Adevărul, Click, Ghidul Primăriilor, Radio Itsy Bitsy, Imperatortravel.ro

guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
View all comments